Rychlejší a přesnější inventury, logistika, půjčovna,...

Aplikace pro čtečku čárových kódů

Jak Vám Fusio pomůže s evidencemi přes čárové kódy?

Jste větší organizace a potřebujete pomoci s inventurami majetku či skladů? Působí Vaše společnost v oblasti přepravy zásilek a logistiky? Nebo provozujete například půjčovnu nářadí či mechanizace?

Fusio pro čtečky čárových kódů Vám může pomoci uspořit čas, snížit chybovost, sledovat vytíženost, poskytnout přehledy o stavu zápůjček nebo například vytvářet automatické reporty.

Na čtečce čárových kódů stačí spustit aplikaci Fusio a začít skenovat kódy z předmětů, strojů či zařízení. Ať už se jedná o vychystané balíky k expedici, nářadí pro zapůjčení či majetek Vaši organizace. Fusio čárové kódy zpracuje a odešle do informačního systému, kde jsou potřebné seznamy synchronizovány se čtečkou. Fusio může snadno spolupracovat se systémy 3. strany i s webovým rozhraním. Fusio si můžete propojit například s informačním systémem Vaší společnosti, účetním systémem či rezervačním systémem na webových stránkách. Seznamy pak můžete spravovat z jednoho místa a stejné informace nemusíte zadávat do systémů několikrát.

Pravidelné automatické reporty a notifikace Vás budou dle potřeby informovat o důležitých termínechudálostech. Budete tak včas vědět například o termínech revizí, servisních prohlídek, blížícím se termínu pro splnění úkolu provázaného s danou agendou apod.

Výhody evidence pomocí čárových kódů:

  • úspora času a práce
  • rychlejší a přesnější procesy
  • snížení chybovosti
  • reporting a notifikace (inventarizační report, dohled nad termíny servisů, technických prohlídek, notifikace o úkolech souvisejících s danými evidencemi apod.)
  • rychlé filtry a vyhledávání v seznamech
  • provázání se systémy 3. strany (informační systém, účetní systém apod., prevence duplicitního zadávání dat)
  • provázání s webem (rezervační systém pro klienty apod.)

Chci to vidět!

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail ants@ants.cz

adresa !NOVÁ ADRESA! ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.