Pokročilá evidence e-mailů, dopisů, datových schránek,...

Elektronická evidence pošty

Jak Vám Fusio pomůže s evidencí pošty?

Hodilo by se Vám mít všechny zprávy evidované přehledně na jednom místě? Ať už se jedná o papírovou poštu, zprávy z datových schránek, elektronickou poštu či faxové zprávy? Přijatou či odeslanou poštu? Ocenili byste možnost jedním pohledem zjistit, komu byla pošta přidělena k vyřízení, jaké přílohy jsou u zprávy uloženy, je-li vyřízení termínováno či s jakým projektem/zakázkou je daná pošta provázána? Obáváte se sankcí za nevyzvednuté zprávy z datových schránek?

Fusio Vám pomůže se správou korespondence, zpráv i e-mailů. Automaticky vyzvedne Vaší poštu z e-mailové schránky, faxového rozhraní či datové schránky. Papírovou poštu můžete skenovat přímo do seznamu.

Fusio se dále postará o automatickou distribuci zpráv k vyřízení mezi pracovníky a zajistí další workflow.

Evidenci pošty můžete provázat se souvisejícími úkoly, projekty či zakázkami.

Díky systému reportůnotifikací bude Vaše pošta vyřízena včas a bez problémů.

Chci se zeptat...

Fusio Vám umožní spolupracovat na dálku i z home office.

Inspirace Fusio: Ukázka evidence přijaté pošty

Výhody evidence pošty ve Fusio:

  • evidence papírové pošty, elektronické pošty, balíků, datových schránek i faxů na jednom místě (komplexní správa)
  • reporting a notifikace (o nově přidělené poště k vyřízení, pravidelné se seznamem pošty k vyřízení, o nevyřízené poště po termínu apod.)
  • prevence sankcí za nevyzvednuté zprávy (automatické stahování zpráv z datových schránek a návazné workflow)
  • přílohy (ukládání skenů zpráv, zpráv z datových schránek apod.)
  • provázání s dalšími evidencemi (se souvisejícími Úkoly, Projekty, Zakázkami apod.)
  • přístupová oprávnění (data v bezpečí)
  • historie změn
  • přehled o stavu a postupu vyřízení pošty
  • dohled nad termíny vyřízení
  • snadná definice evidovaných údajů podle Vašich potřeb (můžete evidovat údaje, jako jsou datum přijetí/odeslání, popis, odesílatel/příjemce, interní evidenční číslo, typ zásilky – obyčejný dopis, doporučený dopis, zpráva do datové schránky, balík – vyřizující osoba, termín vyřízení, středisko, kategorie apod.)
  • snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu (intuitivní systémový editor)

Mám zájem o prezentaci Fusio

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail

adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.