Hodilo by se Vám mít všechny zprávy evidované přehledně na jednom místě? Ať už se jedná o papírovou poštu, zprávy z datových schránek, elektronickou poštu či faxové zprávy? Přijatou či odeslanou poštu? Ocenili byste možnost jedním pohledem zjistit, komu byla pošta přidělena k vyřízení, jaké přílohy jsou u zprávy uloženy, je-li vyřízení termínováno či s jakým projektem/zakázkou je daná pošta provázána? Obáváte se sankcí za nevyzvednuté zprávy z datových schránek?
Fusio Vám pomůže se správou korespondence, zpráv i e-mailů. Automaticky vyzvedne Vaší poštu z e-mailové schránky, faxového rozhraní či datové schránky. Papírovou poštu můžete skenovat přímo do seznamu.
Fusio se dále postará o automatickou distribuci zpráv k vyřízení mezi pracovníky a zajistí další workflow.
Evidenci pošty můžete provázat se souvisejícími úkoly, projekty či zakázkami.
Díky systému reportů a notifikací bude Vaše pošta vyřízena včas a bez problémů.
Fusio Vám umožní spolupracovat na dálku i z home office.
Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.
Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.
Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.
Václav Hůlka, vedoucí Městských služeb Rousínov, p. o.
Hana Spurná, Městská policie Brno, Oddělení materiálně technického zabezpečení
Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti M Plus elektro
Ing. Milan Ptáček, jednatel společnosti Signal Projekt
Václav Kohout, Vedoucí interních a výrobních procesů v Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti AK signal Brno a.s.
Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky
Jaromír Hošek, MBA, Ředitel odboru interního auditu, Banka Creditas
Ing. Ladislav Tomšů, Centrum technických služeb Kuřim
Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky Gebrüder Weiss
telefon +420 544 503 144
adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a
627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)
KS v Brně, oddíl C, vložka 44278
IČ 26902711
DIČ CZ26902711
novinky odebírat newsletter
YouTube přehrát videa