Komplexní evidence firemního majetku ve Fusio
Fusio vám pomůže s evidencí veškerého majetku, vozidel nebo například pracovních pomůcek. Navíc za vás pohlídá termíny servisních prohlídek firemních vozů, strojů či zařízení. Můžete si ho přizpůsobit na míru Vašim potřebám.
Skladový systém, inventarizace, elektronické žádanky, schvalovací procesy, digitalizace dokumentů, dohled nad termíny, úkolovník, reporting a notifikace.
Fusio je flexibilní systém, který se přizpůsobí na míru Vašim procesům. Můžete v něm evidovat přesně ty evidence, které potřebujete a způsobem, jaký Vám bude vyhovovat.
Jak vám Fusio pomůže s evidencí majetku?
- Komplexní správa majetku a workflow od zadání požadavku k nákupu, přes užívání, skladové hospodářství až po likvidaci.
- Inventarizační podklady - přehledné seznamy s údaji (evidenční číslo, umístění, životnost apod.).
- Evidence firemních vozidel - komplexní evidence a reporting termínů servisních prohlídek a pojistných smluv více...
- Evidence strojů a zařízení - servisních prohlídek a revizí, BOZP, hlídání termínů více...
- Evidence OOPP a MTZ, pracovních oděvů a osobních ochranných prostředků více...
- Elektronické žádanky a interní objednávky zaměstnanců od zadání požadavku k nákupu přes užívání až po likvidaci, schvalování výdajů apod. více...
- Reporty a notifikace s důležitými upozorněními (např. potřeba doplnění skladových zásob, výpadek v provozu kvůli servisu strojů apod.)
- Rezervační systém - zápůjčky aut, nářadí, vybavení nebo obsazenost prostor apod. více...
- Ukládání příloh (skeny dokladů o servisních prohlídkách, revizí, fotografie apod.) do seznamů.
Bezproblémové propojení se systémy, které používáte
Fusio je flexibilní software, který snadno propojíte i s vašimi ostatními nástroji. Můžete je proto používat dál bez obav o jejich funkčnost.
Ukázka evidence pracovních pomůcek
Hledáte software pro OOPP a MTZ? Fusio vám s tím pomůže.
Včetně objednávkového systému pro zaměstnance, skladového hospodářství i evidence smluv.
Výhody evidence majetku ve Fusio
- Komplexní zajištění sledování majetku po celou dobu životního cyklu.
- Automatizace procesů, reporting a notifikace (inventarizační report, dohled nad termíny servisů, technických prohlídek).
- Možnost ukládat přílohy.
- Přístupová oprávnění (data v bezpečí) a historie změn.
- Provázání s konkrétními projekty, zakázkami, pracovníky apod.
- Úkolovník – zadávání úkolů a dohled nad jejich plněním.
- Snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu.
- Prevence sankcí a pokut.
Chcete vidět, jak Fusio funguje?
Co dalšího můžete využít?
Pokud jste nenašli oblast, která vás zajímá, kontaktujte nás. Rádi vám poradíme.