Chytrá správa a přidělování pracovních pomůcek

Elektronická evidence pracovních pomůcek a oděvů (OOPP)

Jak Vám Fusio pomůže s evidencí pomůcek a oděvů?

Pomohlo by Vám mít elektronický systém pro evidenci pracovních oděvů a osobních ochranných prostředků (OOPP) vydávaných Vašim zaměstnancům? Ocenili byste například seznam s přehledem oděvů, na které má příslušný pracovník nárok, s požadovanými velikostmi, periodou výměny, datem posledního přidělení a datem příštího nároku na pracovní pomůcku? Systém, který dohlédne na důležité termíny za Vás? A zvládne i komplexní workflow?

Fusio Vám pomůže a zajistí chytrou správu a přidělování oděvů či pomůcek Vašim pracovníkům. Po prvotním zadání údajů do formuláře také pohlídá například příslušnou periodu, v jaké má zaměstnanec nárok na novou pomůcku a díky reportingu Vás bude včas informovat.

Máte-li například na starosti objednávku a nákup oděvů, můžete obdržet report o blížícím se termínu objednávky a výpis typů oděvů a velikostí, které je třeba aktuálně zajistit. Fusio Vám může zaslat i notifikaci s upozorněním na nutnost přidělení pomůcek apod. Objednávat zboží tak budete moci s přehledem a v předstihu a pracovníci dostanou své pracovní oděvy a pomůcky vždy včas.

Fusio Vám zajistí komplexní workflow pomůcek – od podání žádosti na nákup dané pomůcky, přes schválení nadřízeným, samotnou objednávku a předání pracovníkovi až po fakturaci a platbu za zboží dodavateli… dohlédne například i na pravidelný servis, zařazení do majetku společnosti, následné vyřazení a likvidaci apod.

Chci se zeptat...

Inspirace Fusio: Ukázka formuláře pro zadání nároku na oděvy

Inspirace Fusio: Ukázka evidence přidělování a nároků na ochranné pracovní pomůcky

Inspirace Fusio: Ukázka evidence přidělování a nároků na ochranné pracovní pomůcky

Inspirace Fusio: Ukázka evidence skladu a pohybů ochranných pracovních pomůcek

Inspirace Fusio: Ukázka evidence skladu a pohybů ochranných pracovních pomůcek

Výhody evidence pomůcek a oděvů ve Fusio:

  • komplexní workflow pracovních pomůcek (žádost-schválení-objednávka-nákup-fakturace-zařazení do majetku -předání do užívání-pravidelný servis-vyřazení a likvidace apod.)
  • reporting a notifikace (reporty se seznamem oděvů, na které budou mít pracovníci brzy nárok, notifikace s upozorněním na nutnost přidělení pomůcek apod.)
  • přehledné a včasné podklady pro zadání objednávek
  • aktuální data po ruce (velikosti oděvů, požadavky zaměstnanců, schvalovací proces apod.)
  • přílohy (ukládání fotografií, dokladů apod.)
  • provázání s návaznými evidencemi (s konkrétními Projekty, Úkoly, Žádankami, Objednávkami, Schvalovacím procesem, Fakturací; kontrola nákladů apod.)
  • přístupová oprávnění (data v bezpečí)
  • historie změn
  • snadná definice údajů, které je třeba evidovat (přesně podle Vašich potřeb)
  • snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu (intuitivní systémový editor)

Chci to vidět!

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail ants@ants.cz

adresa ANTS spol. s r.o.

Olomoucká 3419/9, 618 00 Brno

(KS v Brně, oddíl C, vložka 44278)

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.