Fusio využijete pro vedení firemních agend, evidencí a procesů. Těch běžných, jako jsou třeba projekty, úkoly, docházka, šablony dokumentů a mnoho dalších. Nebo specifických, unikátních pouze pro vaši firmu. Fusio plnohodnotně nahradí vaše evidence, vedené dosud v excelových tabulkách, na papíře či v jednoúčelových aplikacích.
V každém seznamu si můžete plně nadefinovat sloupce podle potřeby, stejně tak ve vizuálním návrháři vytvořit či přizpůsobit editační formuláře. Přidání evidovaných údajů, definice filtrů, akcí, validačních pravidel, reportů, notifikací a podobně, je otázkou chvilky. Právě v rychlém a snadném přizpůsobení vašim potřebám bez závislosti na dodavateli je Fusio tak jedinečné.
V čem je Fusio lepší než „softwary na míru“ nebo „krabicová řešení“?
S Fusio již nemusíte dělat kompromisy mezi aplikací vytvořenou právě pro vás na míru, ovšem s vysokými pořizovacími a udržovacími náklady, či „krabicovým řešením“ za sice nižší cenu, ale s minimální přizpůsobitelností.
Budeme se muset s případnými úpravami vždy obracet na dodavatele?
Standardní úpravy agend zvládnete sami. Rychle a bez velkých nákladů. Není to složité. Proč byste měli být závislí na dodavateli?
Musíme si změny ve Fusio nastavovat sami?
Líbí se vám možnost samosprávy Fusio, ale nechcete se ji učit? Nechejte to klidně na nás. Ve Fusio ale víte, že to je jednoduché. A že tedy změny budou provedeny rychle a bez velkých nákladů.
Není prostředí Fusio příliš složité pro ovládání?
Fusio je navrženo tak, aby se uživatelé nemuseli učit nové prostředí nebo přemýšlet, jak se dostanou k tomu, co potřebují. Uživatelské rozhraní používá standardní prvky, každý, kdo umí pracovat s Windows či Office v něm bude jako doma. Při návrhu jsme přemýšleli opravdu nad každým tlačítkem a občas i dlouze debatovali na tím, která ikona nejlépe vystihne jeho funkci. A samozřejmě jsme vše následně ověřili na laických uživatelích v praxi.
Proč je Fusio vhodné pro vedení procesů?
Vaše procesy jsou sledem promyšlených kroků, které na sebe navazují. Sledem akcí, které se spouští či větví dle určených podmínek. A tak to umí i Fusio. Má se po potvrzení objednávky automaticky založit zakázka a předat k vyřízení vedoucímu příslušného střediska? Žádný problém. Procesy občas nebývá problém vymyslet, ale spíš prosadit. Pokud jejich související evidenci zajišťují excelové tabulky putující e-mailem, není to jistě snadné. Ve Fusio lze jejich pravidla definovat dle potřeby a zajistit tak, aby proces měl svůj řád. A tak, aby byly procesy nejen standardizované, ale i průchodné. Co potřebujete, aby bylo přesně tak, jak má být, lze nastavit striktně. Kde je to naopak žádoucí, necháte určitou míru volnosti. A hlavně, když to budete potřebovat změnit, půjde to snadno a rychle.
K čemu slouží reporting ze seznamů Fusio?
Pro optimální průběh procesů je důležité včasné informování zodpovědných pracovníků o nastalých stavech či nových úkolech. Nastavte jim e-mailové notifikace podle vašich potřeb. Nechejte se dle potřeby informovat pravidelnými reporty z jednotlivých agend. Šikovně nastavené reporty vám dokáží ve firmě ledacos pohlídat a vy se můžete v klidu soustředit na to, co je pro vás důležité. Třeba na služby vašim zákazníkům.
Jsou data ve Fusio v bezpečí?
Ve Fusio si snadno nastavíte oprávnění jednotlivých uživatelů dle jejich role ve firmě – ať už jde o přístup k datům, možnost jejich úprav, mazání, přidávání či otevírání příloh nebo třeba exportování. Ke všem operacím, prováděným uživateli, je vedena podrobná historie, díky které, nejen, že můžete vše zpětně dohledat, ale v případě chyby i vrátit do původního stavu. A to včetně možnosti obnovení smazaných záznamů.
Jaké jsou možnosti uspořádání a zobrazování dat ve Fusio?
Pro většinu firemních evidencí a agend je optimální správa prostřednictvím seznamů a editačních formulářů. Ty jsou proto standardním prostředím práce uživatelů ve Fusio. V některých případech je ale vhodné využít jinou formu, třeba u plánu dovolených je jistě přehlednější kalendářové zobrazení. Fusio proto umožňuje také vytváření specializovaných modulů, které lze plnohodnotně integrovat do uživatelského rozhraní. Modul vám rádi navrhneme dle vašich požadavků tak, aby co nejlépe vyhovoval vašim potřebám. Také u modulů vám ale ponecháváme plnou svobodu. Takže i pokud budete mít hodně speciální požadavky a budete mít pocit, že byste si vše raději udělali sami, je vám k dispozici připravené rozhraní.
Václav Hůlka, vedoucí Městských služeb Rousínov, p. o.
Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti M Plus elektro
Ing. Milan Ptáček, jednatel společnosti Signal Projekt
Václav Kohout, Vedoucí interních a výrobních procesů v Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti AK signal Brno a.s.
Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky
Ing. Ladislav Tomšů, Centrum technických služeb Kuřim
Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky Gebrüder Weiss
telefon +420 544 503 144
adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a
627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)
KS v Brně, oddíl C, vložka 44278
IČ 26902711
DIČ CZ26902711
novinky odebírat newsletter
YouTube přehrát videa