Fusio ve společnosti M Plus elektro …z rozhovoru s jednatelem společnosti…

Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti

Proč jste hledali nový informační systém?

Potřebovali jsme si udělat pořádek v našich věcech. To znamená – měli jsme spoustu různých tabulek, každý svoji vlastní, někdy jsme je používali, sem tam nepoužívali a docházelo ke komunikačním šumům. Část informací se předávala také různě na chodbě nebo při kávě a nebylo to nikde dokladované.

Proč jste si vybrali Fusio?

Měli jsme základní představu o tom, jak by měl náš nový systém vypadat a co by měl umět.  Poptali jsme různé možnosti a Fusio jsme si vybrali z toho důvodu, že bylo cenově přijatelné, jak v pořizovací, tak v provozní části, dále je dost variabilní, takže se dá pro každou firmu přizpůsobit individuálně, je v něm jednoduché dělat změny, buď se to člověk naučí sám, příp. může pomoci helpdesk ANTS, je to vždy na jednotlivém uživateli. A není problém do Fusio kdykoliv cokoliv přidat, což se ukázalo časem, když jsme potřebovali přidávat různé agendy, jako užitečné. Měli jsme totiž ve Fusio nejdřív základní balík toho, co jsme potřebovali a užíváním jsme zjistili, že by se nám hodilo ještě něco dalšího nebo že další proces, který řešíme jinak, se dá do Fusio také „zapasovat“, a nakonec z Fusio vznikl komplexní software pro naši firmu, ve své podstatě na zakázku, na míru a to rozhodlo.

Jak probíhala implementace Fusio?

První byla myšlenka toho, že nějaký software vznikne – my jsme si udělali síťový graf, jak by jednotlivé procesy měly postupovat, co by měly jednotlivé osoby, která na projektu pracují, „zaklikávat“ a co by měl systém řešit. Potom jsme se potkali se společností ANTS, která nám připravila základní verzi toho, co jsme si načrtli, zkusili jsme si různé funkcionality, upravili jsme některé věci, které jsme až v samotném systému zjistili, že by šly udělat jinak, lépe. No a pak jsme jednoho večera zůstali ve firmě déle, otevřeli jsme si dvě sedmičky vína a vše, co jsme měli doposud v papírové podobě, jsme „naházeli“ do systému a jelo to. Přechod byl poměrně hladký. Čekali jsme, že to bude daleko větší problém.

S čím Vám Fusio pomáhá?

Největší přínos vidím v tom, že mám vše na jednom místě a vím, kde to mám hledat. Mám jednu stavbu a pod ní veškerou komunikaci, poštu, dokumenty, všechny jednotlivé procesy týkající se dané stavby jsou prostě na jednom místě… a to je pro mě úspora času.

Kdo všechno u Vás s Fusio pracuje?

Všichni, kdo se podílejí na projekční části firmy – projektanti, administrativa – která má na starosti projektovou dokumentaci, a vedení firmy – na závěrečné uzavření staveb, fakturaci a vyhodnocení provizního systému projektantů.

Jak jste s Fusio spokojeni?

Spokojení jsme, pracuje se nám dobře, a to hlavně z toho důvodu, že některé věci jsou poměrně intuitivní.

My jsme spokojení. Naši zaměstnanci to někteří přijali lépe a někteří hůře, ale to tak bývá. Je to vždycky o tom, co od toho očekáváte – někteří ve Fusio viděli konečně systém a usnadnilo jim práci tím, že notifikuje úkoly a nemusíte nad věcmi neustále přemýšlet, protože to Fusio dělá za vás.Někteří to přijali negativně, protože měli pocit, že je to kontrola jejich práce a že je vše zaznamenáváno… Ale prvotní myšlenka byla, aby to zaměstnancům ušetřilo práci a bylo vše na jednom místě.

Doporučili byste Fusio i dalším firmám?

Doporučili, už jsme to i udělali. Také jsme majetkově vstoupili do další firmy a Fusio jsme tam zavedli, což pro nás, jako pro majitele má velký význam – jednotlivé procesy vidíme i ze vzdálených přístupů, a i když nejsme přímo ve firmě, tak máme informace a představu, co se tam děje, na čem se pracuje, příp. na čem se nepracuje.


„Tím, že nám Fusio ušetřilo čas, tak se můžeme ve volné chvíli věnovat našemu koníčku, a to je náš vinohrad. Ten tedy ve Fusio (zatím) neevidujeme :-).“ Říkají jednatelé společnosti M Plus elektro, Miroslav Zemánek a Miroslav Rokyta.   

Představení společnosti

Společnost M Plus elektro s.r.o. byla založena v březnu 2009 s cílem dodávat elektroinstalační práce. V roce 2010 byla rozšířena o projekční středisko. V současné době ve společnosti pracuje 17 zaměstnancům a je rozdělena do 2 středisek.

Společnost M Plus elektro s.r.o. se v roce 2013 stala aliančním partnerem společnosti E.ON Distribuce a.s., pro kterou dodává prováděcí dokumentace k liniovým stavbám distribuční soustavy VN a NN.

Montážní středisko zajišťuje dodávku elektroinstalačních prací, podlahového topení, hromosvodů a výstavbu veřejného osvětlení.

Projekční středisko zajišťuje projekci liniových staveb distribuční soustavy, projekci a výpočet veřejného osvětlení, projekci silnoproudých a slaboproudých rozvodů v rodinných domech a průmyslových objektech.

Motto společnosti zní: „Buď to budeme dělat kvalitně, nebo to nebudeme dělat vůbec.“

Případová studie – Fusio ve společnosti M Plus elektro:

Na návštěvě ve společnosti M Plus elektro

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail

adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.