Elektronická evidence služebních vozidel

Jak Vám Fusio může pomoci se správou vozového parku?

V systému Fusio můžete například u všech firemních vozidel evidovat termíny servisních prohlídek (technická prohlídka, měření emisí apod.) a pojistných smluv (havarijní pojištění, povinné ručení apod.).

Fusio automaticky dohlédne na platnost potvrzení a s dostatečným předstihem reportuje příslušnému řidiči či správci blížící se termín potřebného obnovení dokladu.

Již se Vám nestane, že by některému z vozidel propadla technická prohlídka. Fusio Vás ochrání před sankcemi a pokutami.

Chci to vidět!

Inspirace Fusio: 4 kroky pro snadnou evidenci platností servisních prohlídek a smluv

Výhody evidence servisních prohlídek a smluv ve Fusio:

  • Spolehlivý dohled nad termíny (reporting a notifikace)
  • Včasné notifikace (dle Vašich předchozích nastavení)
  • Přehledná evidence vozidel (SPZ, řidiči, správci, spotřeba paliva, najeté kilometry, technický stav, výbava, apod.)
  • Prevence sankcí

Chci se zeptat...

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail ants@ants.cz

adresa ANTS spol. s r.o.

Olomoucká 3419/9

618 00 Brno

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.