Fusio Vám pomůže dokumenty rychle schválit, automaticky vytěžit a exportovat do Vašeho účetního programu. Zajistí komplexní workflow Vašich faktur.
Ve Fusio můžete zpracovat i papírové příchozí faktury, které skenováním převedete na elektronické a přímo ze skeneru multifunkčního kopírovacího stroje pošlete do Fusio.
Díky okamžitému načtení základních informací můžete dokument ihned schválit (i pomocí mobilního zařízení) a následně nechat vytěžit podrobné informace. Nebo naopak.
Fusio si můžete upravit na míru Vašim procesům. Systém se snadno přizpůsobí Vašim požadavkům na evidované údaje či proces schvalování (i vícestupňový).
Reporty a notifikace Vám pomohou pohlídat celý proces na potřebné úrovni. Fusio může zasílat pracovníkům notifikace o požadavcích na prověření faktur nebo pravidelné přehledy formou reportů.
Své procesy nebudete muset měnit k unifikované podobě, vše bude odpovídat Vašim potřebám.
Budete moci spolupracovat na dálku i z home office.
Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.
Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.
Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.
Václav Hůlka, vedoucí Městských služeb Rousínov, p. o.
Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti M Plus elektro
Ing. Milan Ptáček, jednatel společnosti Signal Projekt
Václav Kohout, Vedoucí interních a výrobních procesů v Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti AK signal Brno a.s.
Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky
Ing. Ladislav Tomšů, Centrum technických služeb Kuřim
Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky Gebrüder Weiss
telefon +420 544 503 144
adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a
627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)
KS v Brně, oddíl C, vložka 44278
IČ 26902711
DIČ CZ26902711
novinky odebírat newsletter
YouTube přehrát videa