Řízení obchodu a CRM systém

Jak Vám Fusio může pomoci s řízením obchodu?

Hledáte softwarovou podporu pro řízení obchodního procesu a CRM?

Fusio Vám může pomoci například s evidencí obchodních příležitostí, kontaktů, obchodních aktivit a nejrůznějších příloh, včetně nahrávek hovorů s klienty. Umožní provázat Vaši obchodní agendu s ostatními firemními evidencemi, jakými jsou například Ceník, Úkolovník, Realizace zakázek, Fakturace či s účetním programem. Fusio zabezpečí komplexní workflow Vašich faktur.

Systém si snadno přizpůsobíte právě Vašemu obchodnímu procesu. Nastavíte reporty a notifikace tak, abyste byli včas informováni například o naplánovaných aktivitách, nevyřízených úkolech či aktuálním vývoji případů.

Fusio Vám pomůže také se statistikougrafickým vyhodnocením dat a přípravou podkladů pro prezentaci obchodních výsledků.

Díky intuitivnímu systémovému editoru si Fusio snadno přizpůsobíte Vašim potřebám.

Chci to vidět!

Inspirace Fusio: 6 kroků pro efektivní řízení Vašeho obchodu

  1. Databáze obchodních příležitostí a kontaktů (například popis: obratu, marže, stavu, časového plánu, zdroje, pravděpodobnosti výhry, efektivity)
  2. Evidence obchodních aktivit a příloh (například: e-maily, nabídky, smlouvy, specifikace, úkoly, plánované aktivity)
  3. Provázání s dalšími evidencemi (například: ceník, nabídky, e-maily, úkoly, realizace zakázek, fakturace, účetní program, péče o zákazníky)
  4. Nastavení reportů (e-mailová upozornění například na: plánované aktivity, nevyřízené úkoly, vývoj případů, nový příloha, aktuální informace)
  5. Grafické vyhodnocení dat (stav obchodních příležitostí, očekávaný prodej, hrozba vápadku prodeje, portfolio prodeje, produktivity týmu)
  6. Systém řízení obchodu a CRM si přizpůsobíte Vašim potřebám díky intuitivnímu systémovému editoru

Inspirace Fusio: Zobrazení otevřených obchodních případů s ohledem na fázi jednání, ve které se aktuálně nacházejí (osa x) a výši marže, jakou pro firmu představují (osa y)

Přínosy Fusio pro Váš obchod:

  • Seznam kontaktů na klienty provázaný s obchodními příležitostmi
  • Sdílení informací v rámci obchodního týmu
  • Aktuální podklady a data pro vedení obchodu vždy po ruce
  • Reporting a notifikace (například o založení zajímavého obchodního případu)
  • Workflow obchodního procesu (pružná definice podle Vašich potřeb)
  • Přehledná evidence obchodních aktivit a ukládání příloh
  • Provázání obchodu s ostatními firemními agendami
  • Grafy a statistika (například pro včasné odhalení hrozícího výpadku prodeje, pro kontrolu či srovnání)
  • Budování dobrých vztahů s klienty
  • Fusio si funkcemi i vizuálem přizpůsobíte na míru Vašemu obchodnímu procesu

Chci se zeptat...

Více inspirace o řízení projektů a vedení zakázek: Projekty a workflow

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail ants@ants.cz

adresa ANTS spol. s r.o.

Olomoucká 3419/9, 618 00 Brno

(KS v Brně, oddíl C, vložka 44278)

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.