Komunikujte s klienty efektivně

Kontaktní centrum

Potřebujete efektivně přijímat a vyřizovat podněty od klientů, které k Vám přicházejí písemně, telefonicky nebo z webu? Rádi byste umožnili zákazníkům podávat podněty co nejsnadněji? Chcete zavést kontrolu a pravidla pro vyřizování podnětů? Přemýšlíte, jak snížit náklady na komunikaci a lidské zdroje pomocí automatizovaného poskytování informací klientům? Fusio Vám pomůže.

Kontaktní centrum Fusio Vám umožní centralizovat a jednotně spravovat podněty přicházející různými cestami – webové stránky, papírově, telefonicky i elektronickou poštou. Nabídne přehlednou evidenci podnětů s náhledem potřebných termínů, stavů či zodpovědných pracovníků. Zajistí workflow, dohled nad vyřízením podnětů i automatické informování klientů o stavu vyřizování nebo vyřízení podnětu.

Fusio podpoří činnost a řízení  Vašeho kontaktního centra díky e-mailovým reportům a upozorněním. Pracovníci mohou být e-mailem upozorněni na nově zaevidované podněty či seznam úkolů k vyřízení. Vedoucí oddělení mohou být snadno informování například o nevyřízených podnětech po termínu apod. Reporty lze ve Fusio nastavit a upravit libovolně dle konkrétních požadavků, které se vyskytnou až během používání systému.

Automaticky generované zprávy mohou e-mailem Vaše klienty informovat o stavu vyřizování jejich podnětů nebo Fusio vygeneruje heslo a zobrazí skutečnosti v zabezpečené sekci Vašich webových stránek.

K jenotlivým podnětům evidovaným v seznamech lze v podseznamech snadno evidovat aktivity, kontakty či ukládat přílohy.

Chci se zeptat...

Inspirace Fusio: Ukázka možné topologie fungování kontaktního centra

Inspirace Fusio: Ukázka evidence podnětů

Inspirace Fusio: Ukázka reportu s podněty čekajícími na vyřízení

Hlavní výhody kontaktního centra Fusio:

  • centralizace a správa všech podnětů na jednom místě (podněty z webu, e-mailu, klasické pošty i přijaté telefonicky)
  • komplexní workflow podnětů
  • reporting a upozornění (úkoly/podněty k vyřízení, kontrola a řízení kontaktního centra, včasné automatické upozornění na problémové stavy)
  • automatické informování klientů o stavu zpracování jejich podnětu (e-mailové zprávy, zabezpečená sekce na webu)
  • snížení nákladů na lidské zdroje (automatizace poskytování informací apod.)
  • zavedení kontroly a pravidel pro vyřizování podnětů
  • dohled nad termíny
  • flexibilita a snadné úpravy během používání systému

Chci to vidět!

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail ants@ants.cz

adresa !NOVÁ ADRESA! ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.