Fusio - Software pro Vaše procesy

O Fusio

Potřebujete řídit firmu efektivněji? Pomůžeme Vám.

Fusio je nástroj, pomocí kterého si snadno postavíte podnikový informační systém podporující právě Vaše firemní procesy. Jedná se o univerzální platformu pro tvorbu aplikací (více). Je ideálním systémem pro vedení agend, na jejichž správě se podílí více pracovníků, oddělení či středisek. Umožňuje snadnou evidenci dat, sdílení informací a spolupráci v týmu. Nebo potřebujete do firmy zavést nové postupy? Či byste rádi předcházeli chybám v procesech a následným problémům? S tím Vám Fusio také pomůže.

Workflow, schvalování (více) i automatizaci procesů si nastavíte přesně podle Vašich potřeb. Fusio se snadno přizpůsobí Vašim osvědčeným postupům.

Díky reportingu ze seznamů Fusio na Váš e-mail již nezmeškáte žádný důležitý termín či událost. Budete také včas informováni o aktualitách v seznamech Fusio. Automatické reporty a notifikace Vám budou zasílány přesně podle Vašeho předchozího nastavení. Pomocí Dlaždic můžete být, navíc, informování o aktuálních stavech (video).

Budete moci spolupracovat na dálku i z home office – vzdálené schvalování faktur, dokladů nebo např. dovolených, i další elektronické dokumenty a potřebné informace či workflow ve Fusio Vám to umožní.

Úkolovník Fusio Vám usnadní zadávání a evidenci úkolů, Vašich i kolegů. Budete mít přehled o stavu jejich plnění a včasné informace o problémech.

Bezpečí pro citlivá data zajistí Fusio systémem přístupových práv. Každý uživatel vidí jen to, co potřebuje, tím je zabezpečena přehlednost i diskrétnost.

Data ze seznamů Fusio budete moci prohlížet také v terénu díky aplikaci Fusio M (více), která je v současnosti dostupná pro zařízení iOS.

Zbavte se papírových i např. excelových evidencí a dopřejte si systém Fusio. Přestaňte v kanceláři pracovat neefektivně 😉

Chci prezentaci Fusio

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak Vám Fusio usnadní práci?

  • Fusio zajistí správné sdílení informací a spolupráci v týmu
  • Reporting a notifikace (automatický dohled nad termíny a událostmi) (video)
  • Vzájemné provázání evidencí a agend (video)
  • Workflow (pružná definice procesů a jejich automatizace)
  • Schvalovací proces (více)
  • Aktuální informace vždy k nahlédnutí – Dlaždice Vás mohou informovat o konkrétních stavech (video)
  • Vzdálená spolupráce a home office kancelář
  • Grafy a statistika (tvorba podkladů pro porady a prezentace) (video)
  • Úkolovník (pružné zadávání a správa úkolů, dohled nad termíny a událostmi, komentáře)
  • Snadné vyhledávání a filtrování v seznamech (video)
  • Pohodlné zadávání dat (interaktivní editory záznamů)
  • Tiskové sestavy pro snadný tisk dokumentů (video)
  • Data v bezpečí díky systému přístupových práv (video)
  • Přizpůsobitelnost Vašim aktuálním potřebám díky systémovému editoru (video)
  • Intuitivní uživatelské rozhraní (využívá standardy a ovládací prvky běžné v aplikacích tohoto typu, např. ERP) (video)
  • Aplikace pro mobilní prohlížení dat (video)
  • Možnost pronájmu pro snížení vstupních nákladů

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci se zeptat...

Novou agendu si do Fusio zvládnete přidat hravě sami:

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail

adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.