Máte obavy ze sankcí a nepříjemností vzniklých z nedodržení pravidel GDPR u Vás ve společnosti? Evidujete osobní data formou papírových dokumentů nebo evidencí podobných excelovým? Software Fusio Vám pomůže.
Fusio Vás podpoří při zavádění pravidel pro ochranu osobních údajů v souladu s novou legislativou EU. Zajistí možnost trvalého a neobnovitelného odstranění osobních údajů. Snadno a najednou ze všech agend. Ve správnou chvíli Vás upozorní na data, která je třeba odstranit nebo prodloužit jejich platnost. Ve Fusio budete moci přehledně evidovat vedle osobních dat i další dokumenty související s GDPR. Díky záznamu historie dokážete snadno zjistit, jak došlo k incidentu, úniku dat apod. S Fusio data snadno ochráníte proti zveřejnění neoprávněným osobám i pohodlně vytisknete či exportujete.
Každý osobní údaj je ve Fusio uložen pouze v primární evidenci. Ve všech ostatních evidencích se vyskytuje jen ve formě vazby. Pro kompletní odstranění údaje z celého systému jej tedy stačí odstranit z primární evidence, z ostatních evidencí bude tímto odstraněn (resp. anonymizován) automaticky.
Potřebné osobní údaje můžete ve Fusio spravovat z jednoho místa, o případné vazby těchto údajů na ostatní evidence se Fusio postará automaticky, to je výhoda například proti excelovým evidencím.
Možnost snadného odstranění osobního údaje
Ukázka výběru údajů pro odstranění
Veškeré osobní údaje jsou ve Fusio snadno identifikovatelné díky svému příznaku osobní údaj. Při odstranění osobního údaje dojde k jeho trvalému a neobnovitelnému přepsání (tzv. anonymizace). Systém přepisování osobních údajů zabezpečuje, že při jejich odstranění nedojde k porušení vazeb mezi jednotlivými evidencemi.
Ve Fusio je možné odstranit osobní údaj snadno, bezpečně a spolehlivě. Nemusíte se navíc obávat, že by při této akci došlo ke znehodnocení dalších dat na osobní údaj v systému navázaných.
Ukázka vymazaného jména u kontaktu
Fusio automaticky pohlídá dobu, po kterou můžete osobní údaj zpracovávat. Po uplynutí Vámi nastaveného času, systém zašle e-mailový report, že je potřeba osobní údaj odstranit nebo zajistit prodloužení jeho platnosti. Fusio umí také automaticky prodloužit možnou dobu zpracování osobního údaje na základě provedení Vámi předdefinovaných specifických akcí.
S Fusio nemusíte hlídat žádné termíny. Po vstupním vydefinování požadavků a pravidel, systém pohlídá povolené doby pro zpracování osobních údajů automaticky. Ve správnou chvíli Vám zašle upozornění. Vy budete mít klid na svoji práci.
Ukázka evidence souhlasů se zpracováním osobních údajů u jednotlivých kontaktů
Možnost zobrazení nápovědy/popisků k jednotlivým položkám
Související agendy, jakými jsou Souhlasy se zpracováním, Žádosti o odstranění, Požadavky na výpis z evidence, Incidenty apod., můžete ve Fusio přehledně evidovat díky systému podseznamů a příloh.
Veškeré dokumenty související s GDPR budete mít vždy po ruce na jednom místě. Fusio umožní jejich přehlednou správu.
Ukázka evidence žádostí o výmaz osobních údajů
Fusio automaticky zaznamenává historii nakládání s osobními údaji. Historii je možné zobrazovat pro každý údaj jednotlivě nebo globálně, napříč všemi záznamy a seznamy. Při vzniku incidentu budete moci lehce identifikovat, jak k porušení zabezpečení osobních údajů došlo. Fusio umožní incident také zaevidovat, ohlásit na Úřad pro ochranu osobních údajů a dotčeným subjektům.
Pokud ve Vaší společnosti dojde k incidentu, například úniku dat, Fusio díky funkci historie umožní snadno identifikovat, jak k této události došlo (např. kdo a kdy s daným záznamem pracoval apod.).
Záznam historie nakládání s osobním údajem
Fusio umí zabránit neoprávněnému zpřístupnění osobních údajů třetím stranám. Při tisku či exportu osobních údajů dochází, díky předdefinovaným tiskovým sestavám či exportu na míru, k zpřístupnění vždy jen potřebných údajům pro konkrétní účel.
Evidujete-li u klientů velké množství osobních údajů, Fusio Vám pomůže snadno vybrat a exportovat pro daný účel zpracování vždy ty „správné“ údaje. Systém eliminuje nebezpečí zpřístupnění některých osobních údajů nepovolaným osobám. Podle účelu tisku můžete například zvolit předdefinovanou tiskovou sestavu – Pro pojišťovnu, Pro servis apod. Nemusíte mít obavy, že se osobní údaje z Vašich evidencí dostanou do nesprávných rukou.
Fusio díky předdefinovaným tiskovým sestavám umožňuje snadný export osobních údajů v požadované formě. Obstará například rychlý tisk dokumentu se zvolenými osobními údaji v potřebném uspořádání a vizuálu Vaší společnosti.
Veškerá osobní data Vašich klientů, partnerů či zaměstnanců vytisknete nebo exportujete pohodlně z jednoho místa, díky připravené tiskové sestavě, která dokáže vyhledat údaje daného subjektu napříč všemi evidencemi.
Václav Hůlka, vedoucí Městských služeb Rousínov, p. o.
Hana Spurná, Městská policie Brno, Oddělení materiálně technického zabezpečení
Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti M Plus elektro
Ing. Milan Ptáček, jednatel společnosti Signal Projekt
Václav Kohout, Vedoucí interních a výrobních procesů v Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti AK signal Brno a.s.
Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky
Jaromír Hošek, MBA, Ředitel odboru interního auditu, Banka Creditas
Ing. Ladislav Tomšů, Centrum technických služeb Kuřim
Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky Gebrüder Weiss
telefon +420 544 503 144
adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a
627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)
KS v Brně, oddíl C, vložka 44278
IČ 26902711
DIČ CZ26902711
novinky odebírat newsletter
YouTube přehrát videa