Přehledné plánování událostí ve firemních prostorách

Rezervace místností

Jak Vám Fusio pomůže s plánováním událostí ve firemních prostorách?

Ocenili byste u Vás ve společnosti systém pro rezervaci zasedacích místností, učeben a ostatních prostor? Stává se Vám často, že dochází ke kolizi více událostí na totožném místě ve stejný čas? Nemáte k dispozici dostatečně flexibilní nástroj pro organizaci setkání, ať už interních či s Vašimi klienty a partnery?

Fusio Vám pomůže s plánováním porad, školení a dalších událostí v prostorách Vaší organizace. Vy i kolegové si budete moci snadno rezervovat prostory v potřebném termínu. Budete mít kdykoli k dispozici aktuální a přehledný rozvrh obsazenosti místností ve Vaší společnosti.

Chci se zeptat...

Inspirace Fusio: Ukázka rezervačního systému pro plánování školení

Výhody rezervačního systému Fusio:

  • grafický náhled naplánovaných událostí (aktuální a přehledný rozvrh vždy po ruce)
  • pohodlná koordinace událostí
  • reporting a notifikace (automatické rozesílání pozvánek, upozornění na plánované akce, dohled nad termíny apod.)
  • přílohy (přikládání libovolných příloh do seznamu událostí – skeny dokumentů, obrázky, apod.)
  • export do Excelu a PDF (možnost dalších úprav a tisku)
  • provázání s návaznými evidencemi (kontrola nákladů, vytížení školitelů apod.)
  • přístupová oprávnění (informace v bezpečí)
  • historie změn
  • definice tabulek a seznamů pro rezervační systém přesně podle Vašich potřeb
  • úpravy a rozšíření systému v budoucnu (intuitivní systémový editor)

Mám zájem o vzdálenou prezentaci Fusio

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail

adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.