Komplexní workflow správy strojů a zařízení

Servis a revize strojů a zařízení

Jak Vám Fusio pomůže s evidencí servisů a revizí?

Vyžadují Vaše stroje ve výrobních halách pravidelné revize a servis? Nebo máte ve správě spoustu elektrospotřebičůnářadí, jako jsou například žebříky, skladové regály apod.? Máte obavy z kontroly inspektorů? Fusio Vám pomůže s přehlednou evidencíplánováním pravidelných servisních prohlídek, záručních servisů i revizí.

Fusio automaticky pohlídá termíny a rozešle upozornění na blížící se pravidelné servisní prohlídky a revize strojů. Odpovědný pracovník může obdržet včas report, aby mohl poptat a vybrat servisní firmu a zařídit servis stroje.

Jakmile odpovědný pracovník zadá do Fusio dojednaný termín servisu, mohou být všichni potřební pracovníci upozorněni notifikací na plánovaný výpadek v provozu zařízení. Nakonec Fusio může zařídit například i monitoring výdajů za servis strojů, délku práce interních zaměstnanců či náklady na servisní firmy. Pravidelné reporty mohou být zasílány například finančnímu řediteli. Fusio zajistí komplexní workflow pro servis Vašich strojů a zařízení.

Do seznamů Fusio můžete snadno a přehledně ukládat jako přílohy skeny dokladů o servisních prohlídkách, revizí, fotografie apod.

Fusio Vám pomůže mít potřebná data a evidence servisů a revizí vždy po ruce. Ať už pro případnou kontrolu nebo zabezpečení produktivity výroby a zdraví personálu.

Chci se zeptat...

Inspirace Fusio: Ukázka evidence strojů a zařízení

Výhody evidence servisů a revizí ve Fusio:

  • reporting a notifikace (pravidelné reporty revizí zařízení s blížícím se termínem ukončení platnosti, upozornění o výpadcích provozu apod.)
  • komplexní workflow (notifikace zodpovědým pracovníkům, zadávání úkolů, monitoring výdajů, distribuce informací apod.)
  • dohled nad termíny platností (včasné notifikace o končícím termínu platnosti)
  • úkolovník (zadávání úkolů a dohed nad jejich plněním)
  • přílohy (ukládání dokladů, fotografií apod.)
  • provázání s návaznými evidencemi (monitoring výdajů, fakturace apod.)
  • přístupová oprávnění (data v bezpečí)
  • historie změn
  • snadná definice tabulek a seznamů pro evidenci dat a položek přesně podle Vašich potřeb
  • samospráva systému
  • snadné úpravy a rozšíření systému v budoucnu (intuitivní systémový editor)
  • prevence sankcí a pokut

Chci to vidět!

Výhody systému Fusio:

Sami si navrhnete systém, jaký potřebujete

Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.

Sjednotíte a provážete více agend v jednotném systému

Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.

Rychlá implementace a flexibilita

Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.

Jak proběhne nasazení Fusio do Vaší praxe?

  1. Ozvěte se nám
  2. Fusio Vám předvedeme
  3. Společně navrhneme, jak by mohlo u Vás vypadat
  4. Uzavřeme smlouvu (Fusio můžete financovat i formou pronájmu)
  5. Dodáme Vám Fusio a pokud budete chtít, tak i naimplementujeme
  6. Fusio Vám začne v práci pomáhat
  7. Systém si můžete kdykoli sami doupravit podle aktuálních potřeb nebo Vám s tím pomůžeme my
  8. Budeme se o Vás starat pro Vaši spokojenost 🙂

Chci prezentaci Fusio

Reference

Kontakty

telefon +420 544 503 144

e-mail ants@ants.cz

adresa !NOVÁ ADRESA! ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a

627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)

KS v Brně, oddíl C, vložka 44278

26902711

DIČ CZ26902711

blog navštívit ants.cz/blog

novinky odebírat newsletter

YouTube přehrát videa

Napište nám

Souhlasím s Podmínkami zpracování osobních údajů.

Tyto webové stránky používají cookies. V případě, že souhlasíte s jejich použitím, klikněte na tlačítko "Souhlasím" níže. Detaily, jak s Vašimi daty nakládáme, najdete na stránce Podmínky zpracování osobních údajů.