Potřebujete pomoci s evidencí úkolů? Vašich, kolegů či podřízených? Zadáváte úkoly přes e-maily a zdá se Vám tento způsob neefektivní? Fusio pro Vás zařídí automatické zadávání úkolů zodpovědným pracovníkům, přehled a správu všech úkolů, dohled nad plněním a termíny, zasílání automatických upozornění a notifikací i sdílení informací o detailech úkolů, distribuci příloh, specifikací či požadavků apod.
Fusio umí zajistit Vámi požadované workflow úkolů, kdy například po zadání specifického požadavku v seznamech Fusio (po zatržení příslušného políčka apod.) dojde k automatickému vytvoření úkolu v agendě Úkoly, přidělení úkolu kompetentnímu pracovníkovi, rozeslání upozornění na nově přidělený úkol společně s informacemi o detailech zadání. Fusio dále sleduje průběh plnění úkolu, záznamenává příp. problémy či poznámky, zajišťuje spolupráci více pracovníků, dohlíží na termíny plnění a informuje např. zadavatele o stavu plnění úkolu či plnitele úkolu o důležitých termínech, které je třeba dodržet.
Mám zájem o vzdálenou prezentaci Fusio
Nástroje Fusio Vám umožní postavit si informační systém, který pomůže s vedením agend a chodem procesů právě ve Vaší organizaci. Ať už potřebujete vybavit „administrativní budovu či továrnu“, Fusio Vám to umožní. Na míru si navrhnete agendy, workflow i reporting. Inspirovat se můžete již zrealizovanými řešeními. Pomůžeme Vám.
Do Fusio můžete převést všechny potřebné agendy, které doposud evidujete v papírové formě či v MS Excel a využít jejich vzájemného provázání. Budete moci například snadno sdílet informace s kolegy, spolupracovat na projektech i procesech, využívat automatizaci a workflow, spravovat si vlastní úkoly i zadávat úkoly kolegům, přenechat dohled nad termíny systému Fusio a nechat si zasílat automatické reporty a notifikace, mít po ruce aktuální data a podklady na porady i zajistit bezpečnost pomocí přístupových práv.
Váš systém Fusio rychle uvedete v život. Díky intuitivnímu systémovému editoru jej také později snadno přizpůsobíte případným změnám, které v procesech Vaší organizace mohou nastat. Počáteční náklady pomůže snížit možnost pronájmu systému.
Václav Hůlka, vedoucí Městských služeb Rousínov, p. o.
Hana Spurná, Městská policie Brno, Oddělení materiálně technického zabezpečení
Ing. Miroslav Rokyta, jednatel společnosti M Plus elektro
Ing. Milan Ptáček, jednatel společnosti Signal Projekt
Václav Kohout, Vedoucí interních a výrobních procesů v Nakladatelství Fraus, s.r.o.
Ing. Ladislav Polcar, ředitel společnosti AK signal Brno a.s.
Ing. Michal Pumprla, manažer logistiky
Jaromír Hošek, MBA, Ředitel odboru interního auditu, Banka Creditas
Ing. Ladislav Tomšů, Centrum technických služeb Kuřim
Ing. Nikol Jandeková, vedoucí logistiky Gebrüder Weiss
telefon +420 544 503 144
adresa ANTS spol. s r.o., Řípská 1153/20a
627 00 Brno-Slatina (areál S.P.M.B., budova I)
KS v Brně, oddíl C, vložka 44278
IČ 26902711
DIČ CZ26902711
novinky odebírat newsletter
YouTube přehrát videa